Refundacija premije osiguranja od autoodgovornosti na kućnu adresu
Poštovani klijenti, u želji da pojednostavimo procese i omogućimo da na jednostavan i efikasan način ispunimo vaša očekivanja i u najkraćem roku izvršimo svoje obaveze, obezbedili smo da se od 3. 10. 2022. svim klijentima kojima do sada nije izvšena refundacija a podneli su zahtev, kao i klijentima koji nisu podneli zahtev, refundira razlika premije putem poštanske uputnice na kućnu adresu navedenu u polisi osiguranja od autoodgovornosti.
U slučaju nemogućnosti prijema pošiljke u trenutku isporuke, sredstva će klijentima biti na raspolaganju narednog dana u bilo kojoj filijali Pošte u periodu od 30 dana od momenta pokušaja isporuke na adresu klijenta.
Podsećamo da je refundacija počela nakon što je 29. avgusta snižena tarifa za osiguranje od autoodgovornosti na nivo pre 5. avgusta 2022. godine kada je povećana.
Klijenti koji usled promene adrese ili iz drugih objektivnih razloga nisu preuzeli novac poslat Poštanskom uputnicom do 31. 10. 2022. godine, mogu se obratiti pozivom Korisničkom centru na 011 777 39 39, identifikovati se i dati tačnu adresu za isporuku na koju će im biti izvršena isplata sredstava.
Za dodatne informacije možete nas kontaktirati telefonom na 011 777 39 39 (radnim danima od 8.30 do 19.00 časova), ili elektronskom poštom na info@sava-osiguranje.rs.
Stavljajući brigu o klijentima u centar svog poslovanja, Sava osiguranje nastavlja da sagledava njihove potrebe, gradi poverenje i usklađuje svoje aktivnosti sa najvišim standardima.
Vesti
Uštedite na gorivu uz Sava putno osiguranje
7. novembar 2024
Nenad Nenadić, član Izvršnog odbora
6. novembar 2024